top of page
Vi utbildar rådgivare på Nordea
Vi utbildar på Nordea

Anpassad tvådagars workshop om bl a kundmöten och  bedömning av framåtriktat kassaflöde.

Vi utbildar alla nya chefer på Tele2
Tele2 får en bättre förståelse för ekonomi

I en teknisk miljö, där varje del av hantverket kräver topp-prestationer, är det tufft att engagera hela organisationen i de finansiella frågorna. Det är här som The Visual Language of Finance® hjälper till att fylla luckorna.

Vi utbildar inköp på Ericsson
Untitled.png

Det är viktigt att förstå sina leverantörer när det gäller ekonomi. En enda leverantör kan göra en enorm skillnad för hela flödet.

vi utbildar inköp på Epiroc

Att nå ut till en organisation som finns över hela världen är en utmaning. Genom kunskap i hur man analyserar framtida kassaflöden och en tydlig gemensam process definierar vi en global standard för företaget.

almi1.png

ALMI berättar om vårt samarbete och varför Bonanza är så värdefulla för dom i sina möten med kund. 

VAD SÄGER VÅRA DELTAGARE? 

"Jag gillar inte ekonomi, så jag såg inte fram emot den här lektionen. Du gjorde den begriplig, lätt att förstå, lärande! Stort framsteg för min profil. Tack så mycket!"

- Säljare SAP UK

"Bonanzas föreläsare var väldigt saklig och duktig på att förklara företagsekonomi för en okunnig. Har en bättre förståelse i företagsekonomi och kan nu lättare se hur det går i ekonomin för klubben/företaget. Var bra att vi fick ut material/kurs innan veckan började."

- Svenska Golfförbundet

"Mycket intressant att kunna snabbt se om ett företag är ekonomiskt friskt, hur pengarna tjänas, spenderas eller fastnar. Intressanta förhållanden och i slutändan känns det som ett "språk", ju mer du talar det, desto bättre blir du på det. Bonanza är sättet att utbilda. Fantastiska spel och verktyg också."

- Säljare SAP USA

bottom of page